20 януари 2010

лека нощ, деца

 пролетна умора
голям размер

помощ! затънах в една голяма, бездънна пропаст от пролетна умора. сутрин ставането ми е трудно и малко след това пак съм в леглото. искам да съм гушната в одеалцето 24 часа в денонощието, с книжката и лаптопа, някой да ми носи кафенцето, ако може и да ми чете.
вчера едва ме изкараха от къщи, но след разходката бях толкова благодарна. купихме си голям шоколад и вървяхме по тесни, криви улички, където снега не бе утъпкан още.
от толкова красота ми хрумна идеята да си променя външния вид. влязох в първия фризьорски салон и си отрязах пет години от косата, от кръста чак до раменете. сега стоя само пред огледалото, гледам се и сама се питам дали не сгреших. мислех днес да публикувам снимка, но още ме е срам да се покажа и ще чакам да свикна с новия вид.
а утре пътуваме към южна България за два-три дни и ако не проспя целия път ще донеса снимки. купих си и Pro Account във Фликър, спокойно да качвам повече фотки, без да пресмятам колко място ми остава.
сега мисля да потъна в Хиляда и една нощ (тази книга ми е голяма любов, чета я трети път) и  ще се надявам да ми мине сънната болест в близките дни.

14 коментара:

Ясмина каза...

каква пролетна умора в тая дебела зима пък ти? ;)

Aquawoman каза...

@Ясмина, търся си оправдание ;))

Zvetanka Shahanska каза...

Това е само период, така че споко, значи организма ти се е нуждаел от това. И аз бих се жертвала за една пролетна умора, само да знаех, че утре вече е пролет, добре че поне няма сняг тук в Пловдив. Искам вече слънце, топло и зелено:) Усмивки:)))

Ирония Идиотова каза...

Пращам ти по гугутка едно одеалце на кръпки, сещаш се,от онези мекичките и мъхестите. Спинкай си и хич да не ти пука, то в тази зима и сняг какво друго му остава на човек:))Ей на, аз след малко направо се бухам в пухеното си юрганче и пускам филмче.Изобщо не ми пука, че ще съм кокошка.:)) И веднага кадро с новата прическа да видим! Какви са такива"срам ме е" и ала-бала!:)))
Спокойна и топла вечер , Дани:))Гушш:)

Aquawoman каза...

@Цвети, аз също :) Много исках сняг тази година, но студа ми дойде в повече. Никъде не ми се мърда в такова време :-)

@Идкааа, мушвам се веднага в одеалцето, без да му мисля и заспивам :)))

Прегръщам ви :)

Алиса каза...

Наистина ли си отряза косата? Аз вече толкова години не мога да се реша, струва ми се, че няма да съм същия човек.

Aquawoman каза...

@Алиса, аз се опитвах от много време да я отрежа, но се решавах най-много на четири пръста. Не знам какво ми стана онзи ден :) Ала все пак е нещо, което расте, затова не е фатално - нека да има разнообразие :-)
Поздрави! :)

Ondine каза...

Някъде там да има място за още една поспаланка?:)))А за косата да не ти пука!Аз моята я отрязах пролетта за всеобщ ужас на всички около мен.Верно е трябва време да се свикне,но пък малко промяна никак не е излишна на моменти!

п.п.но определено руса няма да се направя каквото и ще да става!!!!!!:))))
п.п.2.давай снимка

Vava каза...

Аз това с косата си го причинявам периодично и всеки път се заричам, че повече няма да го правя. Сега съм на етап "пускане на коса", малко след като достигна желаната дължина, я отрязвам. Така винаги има какво да очаквам :)

Valkocompany каза...

Аллах да укрепи десницата ти царю - стр 642
Добро пожелание :))

Силвия Тенчева каза...

Дани,недей да съжаляваш,преди всичко разнообразието,аз направих подобна стъпка преди месеци ,че след това се и накъдрих,просто обичам промените,има и още нещо,когато не можем да променим живота си в момента,прибягваме към косата си,ама така е по- готино,различна и магнитена си,както винаги бийби!Целувки от мен!

вили каза...

И на мен все ми се спи сутрин. Обаче не се сетих, че мога да си измисля такова оправдание. От уре ще казвам, че ме е налегнала пролетна умора, само дето е така студено.... А за утре казват, че най-много сняг ще вали при нас. Дали?

Aquawoman каза...

@Ондин, за русо не ща да чуя :) Бях светла четири години и изрусителите направо ми смляха косата. А и аз съм си натурална брюнетка и светли коси просто не ми приличат.

@Вава, по-добре къса, защото няма нерви по поддръжката ;) Дългата коса е кошмар.

@Вал :-) :-)

@Силви, този път се разнообразих тотално, ха-ха, дано не сгреших :))

@Вили, не знам как е при вас, но в Ямбол е направо Аляска :) Като си дойдохме днес насам, не ми се слизаше дори от колата :)

Усмивки на всички и се обличайте дебело!!! :-)

Plamena Markova каза...

Аквичка, това с пролетната умора е идейно... да видим дали ще успея да си изпрося шоколад от някой ;)

(извинявай, че те събудих, продължавай да спинкаш :))

(оу, честита прическа, и... снимка!)