26 януари 2010

Mario Forever

много любим
голям размер
*много бързо го нарисувах и не прецених широчината на задния фон


какъв хубав ден. напук на утре, когато ме очакват много мъчнотии, цял следобед стоях на компютъра и играх на игрички.
преди година една приятелка ме зарази по браузърните игри и оттогава не минава ден без тях. ако някой не знае какво представляват, да надникне тук. хубавото им е, че са онлайн стратегии и играеш срещу стотици противници в нета. и не изискват много време. тук качих 3 скрийншота с моите игри; ника ми се вижда, ако някой друг влиза, непременно да се обади :)
но днес какво ми стана - реших да сваля пак Mario Forever. не знам друг, който се е ядосвал толкова, колкото мен с тази игра. свалям я на всеки два-три месеца, изигравам я до някъде и в третия свят всеки път се провалям. колко безсънни нощи съм прекарала с нея, и следобеди като днешния.. докато той скача, и аз подскачам на стола, кривя се, въртя се и викам от гняв. пак я изтрих, до другия път.