31 март 2010

Честит Празник!

Глория
голям размер

да, остаряваме бавно..
макар, че още обичам да гледам анимационни филмчета и по спалнята ми са пръснати безброй плюшени играчки; макар, че понякога тайно разглеждам детските ми книжки с картинки, това не спира времето.
днес Глория започна 15-та година. за мен обаче е още моето беби и това число ми изглежда твърде голямо; и сега се отнасям с нея като с малко дете и сякаш не искам да приема, че пораства. но времето си тече и не ме пита.
винаги съм била безкромпромисна и не съм и спестила нито една грешка. понякога правя сдържани забележки, друг път се налага да повиша тон, но благодаря на Бог, че ме слуша и всеки път се замисля. гордея се със силния и, бих казала дори мъжки характер, който е наследила от татко си, лека му пръст.

Глори, Честит Рожден Ден! Бъди жива и здрава, и все така добра и широко усмихната! Ти си нашето мъжко момиче и нашата гордост! Бог да те Благослови!