14 март 2010

John’s Background Switcher



казвала ли съм, че мразя еднообразието? май не съм.. или съм; но няма значение, защото така или иначе сигурно ми личи. омръзва ми когато в живота ми присъстват еднакви песни, градове, работа; когато бях ученичка ми омръзваха дори приятелите, заради което страдах от ужасно чувство за вина. наред с годините се научих да оценям и хората, и приятелството, но това е друга тема.
между всички други неща, не обичам и компютърът ми да изглежда еднообразно. отбих се да ви препоръчам една страшно симпатична програмка за смяна на тапетите, на която налетях онзи ден случайно и останах много доволна. и преди съм ползвала подобни, но тази ме влюби от пръв поглед, заради повечето благинки.
John’s Background Switcher може да свалите от тук, а от настройки да я персонализирате изцяло по ваше желание. има опция да ви зарежда изображения от Flickr, Picasa, Webshots, Facebook, Google и други, през какъвто интервал от време си поискате. от сайтовете със снимки избирате точно какво желаете - да следите точно определен потребител или група, или (както аз съм я настроила) да получавате най-хубавите фотоси от последните 7 дни. така на десктопа имате винаги нова снимка (повторения стават изключително рядко), а ако много харесате някоя, ви позволява да върнете изображението отново, за да го запазите. при двоен клик върху иконката снимките се сменят незабавно. разбира се, има и много допълнителни настройки, като например да зареждате изображения от вашия компютър.