17 април 2010

Ами да играем!

Моето мило
моят любим изплезен маймун


Покана от Лили за нова игра :) Правилата:


  • Да изброя 10 неща, които ме правят щастлива
  • Да изброя 5 неща, които не знаете за мене
  • Да наградя 5 блога
  • Да публикувам линкове към тези блогове и този, от който съм получила наградата
------------------------------------------------------------
По първа точка: 

1. Фъстъчка(а.к.а Глория) е на челно място.
2. Стоян, от който съм вече тотално обсебена.(Моят скъп всеки ден преглежда блога. Здрасти, Слънчо, обичам те! Получаваш обяснение в любов и голяяяма мечешка прегръдка)
3. Близките и  приятелите ми, които все по-рядко виждам. Семеен живот, какво да го правиш..
4. Напоследък карането на колело поне един час на ден.
5. Сутрешното кафе, съпроводено от домашни бисквити и тиха музика.
6. Вечерите около масата, на чашка и хубава комедия.
7. Разходки пеш на големи разстояния, най-добре в планината.
8. Градината. Плеви ми се, копае ми се, засажда ми се. Да скрия семенцето в земята и всекидневно да го наблюдавам как расте. Ядат ми се "чисти" зеленчуци, които сами сме си отгледали.
9. Цветя, много цветя. Да подарявам и да ми подаряват.
10. Правенето на снимки ме успокоява. Обичам да съхранявам мили моменти.


По втора точка:

1. Два нежни татуса, на ханша и на крака. Правила съм си и временни.
2. Имам павилион за топли закуски, но мечтата ми е бизнес със земеделие. За жалост за сега остава мечта, защото са нужни страшно много средства и куп други неща.
3. Като ученичка не бях много активна, но си умирах да участвам във всякакви извънкласни дейности. Ходех на кръжоци по актьорско майсторство, кукловодство, астрология, тренирах плуване; имам три първи места от конкурси между училищата - за икебана, рисунка върху асфалт и за научно-фантастичен разказ.
4. Ненавиждам да гладя дрехи!!!
5. Имам добра слухова памет. Разбирам се на три езика...но не мога да пиша. Или го правя с ужасно много грешки.

Награждавам с тази песен Силви, Нези, Хриска, Ида и MadWizard,  и им предавам щафетата :)

Напомням още да пуснете телевизорите на Нова ТВ в 13.00 !!!